دانلود آهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

دانلود آهنگ مهدی احمدوند به نام جاده های اشک

مهدی احمدوند جاده های اشک


دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام جاده های اشک
Mehdi Ahmadvand - Jadehaye Ashk
متن ترانه جاده های اشک از مهدی احمدوند

جاده های اشک یادگارتن / کوچه های شهر خاطراتتن

یادگار عشق حال بد من / چطوریه تو حال بد من

مهدی احمدوند جاده های اشک، دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند جاده های اشک   متن ترانه
جاده های اشک یادگارتن
کوچه های شهر خاطراتتن
یادگار عشق حال بد من
چطوریه تو حال بد من
یاد چشاتو خندیدناتو
دل من کرده باز هواتو
تموم دنیامو دادم پات
من هیچی همه چی برا تو
به تو همه چی دادم
دلمو دادم همه چیز یه آدم
تو با خاطره هاتو
سعیمو کردم ولی نمیره یادم
منو یه حال داغون
سکوت غمگین شب و خیابون
اگه نباشه پیشت اونی که میخوای
چه غمی داره بارون
نرفتی از دل و نه از خیالم
جدایی از تو که نبود تو طالع ام
کجایی تو اینه همش سوال من ...
آخه تو رفتی تنهایی شد انتخابم
به جون جفتمون همش تو خوابم
یه کاری کن دیگه نیای به خواب من ...
به تو همه چی دادم
دلمو دادم همه چیز یه آدم
تو با خاطره هاتو
سعیمو کردم ولی نمیره یادم
منو یه حال داغون
سکوت غمگین شب و خیابون
اگه نباشه پیشت اونی که میخوای
چه غمی داره بارون
نرفتی از دل و نه از خیالم
جدایی از تو که نبود تو طالعم
کجایی تو اینه همش سوال من ...
آخه تو رفتی تنهایی شد انتخابم
به جون جفتمون همش تو خوابم
یه کاری کن دیگه نیای به خواب من ...
آخه تو رفتی تنهایی شد انتخابم
به جون جفتمون همش تو خوابم
یه کاری کن دیگه نیای به خواب من ...

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ مهدی احمدوند به نام جاده های اشک کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.