دانلود آهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

دانلود آهنگ بابک جهانبخش به نام هیچ

بابک جهانبخش هیچ


دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام هیچ
Babak Jahanbakhsh - Hich
ترانه : محسن شیرالی ؛ موزیک : بابک جهانبخش
متن ترانه هیچ از بابک جهانبخش

مادر رنج و پدر خوانده آوارگیم / خسته از آنچه که آمد به سر زندگی ام

حیرت انگیزترین فاجعه ی این برهوت / یک پشیمانی بی فایده در حین سقوط

بابک جهانبخش هیچ، دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش هیچ   متن ترانه
مادر رنج و پدر خوانده آوارگیم
خسته از آنچه که آمد به سر زندگی ام
حیرت انگیزترین فاجعه ی این برهوت
یک پشیمانی بی فایده در حین سقوط
شرح دلگیرترین منظره ی برگ و باد سفره ی خالی و مشق شب بابا نان داد
من یکان عدد هیچم و از هیچ پرم چون سکوت آمده ام تا به کسی بر نخورم
شعر تلخی شده ام دیوانی از دلواپسی از مصیبت نامه ها فالی نمیگیرد کسی
یک پشیمانی بی فایده در حین سقوط ...
رو به این منظره بی سر و ته حیرانم کفر نباشد گویی از چشم خدا پنهانم
ای خوش آن عمر که در بی خبری سر کردم کاش میشد به همان بی خبری برگردم
من یکان عدد هیچم و از هیچ پرم چون سکوت آمده ام تا به کسی بر نخورم
شعر تلخی شده ام دیوانی از دلواپسی از مصیبت نامه ها فالی نمیگیرد کسی
از مصیبت نامه ها فالی نمیگیرد کسی ...

دانلود آهنگ ، برای دانلود آهنگ بابک جهانبخش به نام هیچ کلیک کنید

دانلود آهنگ علی زند وکیلی به نام بر باد رفته

علی زند وکیلی بر باد رفته


دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی به نام بر باد رفته
Ali Zand Vakili - Bar Bad Rafte
ترانه : حسین غیاثی ؛ موزیک : علیرضا افکاری و ؛ تنظیم : اشکان آریا و وحید طاهرخانی
متن ترانه بر باد رفته از علی زند وکیلی

بهشتم گم شده بر باد رفته / صدام کن اسم من از یاد رفته

صدام کن بی صدات از دست میرم / نذار از ترس تنهایی بمیرم

علی زند وکیلی بر باد رفته، دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی بر باد رفته   متن ترانه
بهشتم گم شده بر باد رفته
صدام کن اسم من از یاد رفته
صدام کن بی صدات از دست میرم
نذار از ترس تنهایی بمیرم
دلم آواز کولی وار میخواد دلم آغوش گندم زار میخواد
من از دلبستگی ها زخم خوردم دلم یه عشق بی آزار میخواد
خواب دیدم آسمون از چشم ماه افتاده بود
خون من از گوشه ی چشم تو راه افتاده بود
خواب دیدم سایه ای بودم که همراهی نداشت
توی خوابم یه فرشته بال هاشو جا گذاشت
چه حالی داره حس پر کشیدن یه دریارو یه جرعه سر کشیدن
با چشم بسته آدم هارو دیدن به تو قبل از دوراهی ها رسیدن
چه بد حالیه حس بی پناهی زمین افتادن از بی تکیه گاهی
تصور کردنای اشتباهی رسیدن از سیاهی به سیاهی
خواب دیدم آسمون از چشم ماه افتاده بود
خون من از گوشه ی چشم تو راه افتاده بود
خواب دیدم سایه ای بودم که همراهی نداشت
توی خوابم یه فرشته بال هاشو جا گذاشت

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ علی زند وکیلی به نام بر باد رفته کلیک کنید

دانلود آهنگ علی زند وکیلی به نام بر باد رفته

علی زند وکیلی بر باد رفته


دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی به نام بر باد رفته
Ali Zand Vakili - Bar Bad Rafte
ترانه : حسین غیاثی ؛ موزیک : علیرضا افکاری و ؛ تنظیم : اشکان آریا و وحید طاهرخانی
متن ترانه بر باد رفته از علی زند وکیلی

بهشتم گم شده بر باد رفته / صدام کن اسم من از یاد رفته

صدام کن بی صدات از دست میرم / نذار از ترس تنهایی بمیرم

علی زند وکیلی بر باد رفته، دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی بر باد رفته   متن ترانه
بهشتم گم شده بر باد رفته
صدام کن اسم من از یاد رفته
صدام کن بی صدات از دست میرم
نذار از ترس تنهایی بمیرم
دلم آواز کولی وار میخواد دلم آغوش گندم زار میخواد
من از دلبستگی ها زخم خوردم دلم یه عشق بی آزار میخواد
خواب دیدم آسمون از چشم ماه افتاده بود
خون من از گوشه ی چشم تو راه افتاده بود
خواب دیدم سایه ای بودم که همراهی نداشت
توی خوابم یه فرشته بال هاشو جا گذاشت
چه حالی داره حس پر کشیدن یه دریارو یه جرعه سر کشیدن
با چشم بسته آدم هارو دیدن به تو قبل از دوراهی ها رسیدن
چه بد حالیه حس بی پناهی زمین افتادن از بی تکیه گاهی
تصور کردنای اشتباهی رسیدن از سیاهی به سیاهی
خواب دیدم آسمون از چشم ماه افتاده بود
خون من از گوشه ی چشم تو راه افتاده بود
خواب دیدم سایه ای بودم که همراهی نداشت
توی خوابم یه فرشته بال هاشو جا گذاشت

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ علی زند وکیلی به نام بر باد رفته کلیک کنید

دانلود آهنگ پویابیاتی به نام اسمم ایرانه

پویابیاتی اسمم ایرانه


دانلود آهنگ جدید پویابیاتی به نام اسمم ایرانه
Pouya Bayati - Esmam Irane
ترانه و موزیک : پویا بیاتی ؛ تنظیم : آرش آزاد
متن ترانه اسمم ایرانه از پویابیاتی

اسمم ایرانه خاکم بوسیدن داره / شور شیرانم تو میدون دیدن داره

چی توی دنیا زیباتر از این تصویره / وقتی تا ابرا این پرچم بالا میره

پویابیاتی اسمم ایرانه، دانلود آهنگ جدید پویابیاتی اسمم ایرانه   متن ترانه
اسمم ایرانه خاکم بوسیدن داره
شور شیرانم تو میدون دیدن داره
چی توی دنیا زیباتر از این تصویره
وقتی تا ابرا این پرچم بالا میره
اسمم ایرانه آهنگم شور انگیزه رستم ها دارم چون خاکم غیرت خیزه
کی گفته ترس از میدون و سختی دارم من تو آغوشم میلیون ها تختی دارم
ایرانم کشور شیرانم ایرانم مهد دلیرانم ایرانم که به لطف یزدان جاودان میمانم
ایرانم کشور شیرانم ایرانم مرز دلیرانم ایرانم که به لطف یزدان جاودان میمانم

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ پویابیاتی به نام اسمم ایرانه کلیک کنید