دانلود آهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

دانلود آهنگ رضا بهرام به نام شهر خالی

رضا بهرام شهر خالی


دانلود آهنگ جدید رضا بهرام به نام شهر خالی
Reza Bahram - Shahr Khali
متن ترانه شهر خالی از رضا بهرام

شهر خالی جاده خالی / کوچه خالی خانه خالی

جام خالی سفره خالی / ساغر و پیمانه خالی

رضا بهرام شهر خالی، دانلود آهنگ جدید رضا بهرام شهر خالی   متن ترانه
شهر خالی جاده خالی
کوچه خالی خانه خالی
جام خالی سفره خالی
ساغر و پیمانه خالی
کوچ کردن دسته دسته آشنایانم ولی باز
باغ خالی باغچه خالی شاخه خالی لانه خالی
وای از دنیا که یار از یار میترسد
غنچه های تشنه از گلزار میترسد
عاشق از آوازه دیدار میترسد
پنجه ای خنیاگران از تار میترسد
شهسوار از جاده ای هموار میترسد
این طبیب از دیدن بیمار میترسد

دانلود آهنگ ، برای دانلود آهنگ رضا بهرام به نام شهر خالی کلیک کنید

دانلود آهنگ احسان خواجه امیری به نام نفس

احسان خواجه امیری نفس


دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام نفس
Ehsan Khaje Amiri - Nafas
ترانه : زهرا عاملی و امیرعلی بهادری ؛ موزیک : امیرعلی بهادری ؛ تنظیم : آرون حسینی
متن ترانه نفس از احسان خواجه امیری

هنوز زیبایی با اینکه / لبخندت خاطره‌ی درده

تو زخمی عشقی این داغ / تاریخی زیباترت کرده

احسان خواجه امیری نفس، دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری نفس   متن ترانه
هنوز زیبایی با اینکه
لبخندت خاطره‌ی درده
تو زخمی عشقی این داغ
تاریخی زیباترت کرده
هنوز می‌خندی با اینکه دست غم
سنگینه رو شونت
سنگینه رو شونت
تو ریشه‌ی عشقی خیابونا سبزن
حوالی خونت
حوالی خونت
لا لالایی بخون
پر بغضه صدام
من ازت چی بخوام
تو که عمرتو دادی برام
میخوام باز یه بچه بشم
به تو تکیه کنم
اگه ابری شدم
زیر چتر تو گریه کنم
من بی تو از اینجا بهشتم نمیرم
تو دستات بلرزه میتونم بمیرم
هرچی دور شدم باز صدامو شنیدی
شنیدی به دادم رسیدی
لا لالایی بخون
پر بغضه صدام
من ازت چی بخوام
تو که عمرتو دادی برام
میخوام باز یه بچه بشم
به تو تکیه کنم
اگه ابری شدم
زیر چتر تو گریه کنم

دانلود آهنگ ، برای دانلود آهنگ احسان خواجه امیری به نام نفس کلیک کنید

دانلود آهنگ مهدی یراحی به نام اهواک

مهدی یراحی اهواک


دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی به نام اهواک
Mehdi Yarrahi - Ahwak
ترانه : مرتضی حیدری آل کثیر ؛ موزیک : مسعود سخیراوی ؛ تنظیم : سعید زمانی
متن ترانه اهواک از مهدی یراحی

متروس اهموم و ما ابچی / پر از دردم، اما اشک نمى‌ریزم

محتاج ادموعی اویاک احچی / براى حرف زدن با تو به اشکهایم محتاجم

مهدی یراحی اهواک، دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی اهواک   متن ترانه
متروس اهموم و ما ابچی
پر از دردم، اما اشک نمى‌ریزم
محتاج ادموعی اویاک احچی
براى حرف زدن با تو به اشکهایم محتاجم
ویّاک... اهواک
با تو هستم ... تو را می‌خواهم
مشتاگ ومکسور اجناحی
شوق پرواز دارم اما بالم شکسته
و حُبّک هَوّنلی اجراحی
و تنها عشق تو مرهمی‌ ست بر زخمهایم
ویّاک.....اهواک
با تو هستم ... تو را می‌خواهم
ما انسی هواک اللّی ابراسی
عشقی که از تو در سرم هست را هرگز از یاد نخواهم برد
انت احلی شعوری و احساسی
چرا که تو زیباترین درک و احساس منی
اهواک...ویاک
جز تو را نمی‌خواهم... با تو هستم

دایماً معناک ابراسی ایدور
معنای تو همواره ذهن مرا در می‌نوردد
مثل اغنیّه بشفاف الهور
همچون میلاد ترانه‌ای موّاج بر لب «هور»
ویاک...اهواک
با تو هستم .... تو را می‌خواهم
لا یغمرعینی الّیل
نه شبها چشمانم را می‌ربایند
لایهزمنی النّسیان
و نه فراموشی شکستم می‌دهد
ارضک خلّتنی اشتاگ
خاک تو اینگونه عاشقم خواست
غیرک ما اهوه اوطان
و‌ جز تو به هیچ موطنی مشتاق نیستم
خلّینی ابدنیاک ابقی
بگذار در دنیایت باقی بمانم
لو دنیه امن الاحزان
هرچند که دنیایی مملو از اندوه است
ریت الگاک امن اجدید
کاش از نو تو را بیابم
واترک خلفی الاوهام
و اوهام را فراموش کنم
یالحُبّک ساکن روحی
ای که عشقت بر روحم خیمه زده
وما تمحیها الایّام
و هرگز گذر روزگار آن را محو نخواهد کرد
بُکره انغنّی اویه الغیم
فرداست که با ابرها ترانه بخوانیم
وایّام الغربه اتفوت
و روزگارِ تلخ غربت تمام شود
لعیونک ناذر عمری
عمر و جانم را نذر چشمانت کرده‌ام
وبحضانک اهوه الموت
و مرگ را تنها در آغوش تو مى‌خواهم

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ مهدی یراحی به نام اهواک کلیک کنید

دانلود آهنگ ایوان بند به نام بی نظیره عشق

ایوان بند بی نظیره عشق


دانلود آهنگ جدید ایوان بند به نام بی نظیره عشق
Evan Band - Binazire Eshgh
ترانه : حدیث دهقان ؛ تنظیم : مصطفی مومنی
متن ترانه بی نظیره عشق از ایوان بند

عاشقت شدم به جون تو / بیخیال اینکه دلخورم

باورت شه من که بیخودی / جونتو قسم نمیخورم

ایوان بند بی نظیره عشق، دانلود آهنگ جدید ایوان بند بی نظیره عشق   متن ترانه
عاشقت شدم به جون تو
بیخیال اینکه دلخورم
باورت شه من که بیخودی
جونتو قسم نمیخورم
گفته بودی بی نظیر عشق
با من و تو هم مسیر عشق
اما هیچکس بهم نگفته بود
هرچی میده پس میگیره عشق
توروبیشتر از اونکه خودت دوست داری دوست دارم
تورو وقتی داری تنهام میذاری دوست دارم
حتی وقتی که سربه سرم میذاری دوستت دارم
توروباشی نباشی بمونی نمونی دوست دارم
توروبیشتر از اونکه حتی بدونی دوست دارم
باید دیگه بگم تورو با چه زبونی دوست دارم
میدونم میاد اون روز که باهر بهانه
صدات کنم بازم بهم بگی جانم
زمین گرده یه جایی ماروبهم میرسونه
اکه باز منو دیدی صدام کم عاشقونه
توروبیشتر از اونکه خودت دوست داری دوست دارم
تورووقتی داری تنهام میذاری دوست دارم
حتی وقتی که سربه سرم میذاری دوست دارم
تورو باشی نباشی بمونی نمونی دوست دارم
تورو بیشتر از اونیکه حتی بدونی دوست دارم
باید دیگه بگم تورو باچه زبونی دوست دارم

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ ایوان بند به نام بی نظیره عشق کلیک کنید

دانلود آهنگ مهدی یغمایی به نام ویرانی

مهدی یغمایی ویرانی


دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی به نام ویرانی
Mehdi Yaghmaei - Virani
ترانه : معین برزه ؛ موزیک : حامد حسینی ؛ تنظیم : حامد حسینی و بهتاش زرین
متن ترانه ویرانی از مهدی یغمایی

تو چه کردی من / اینگونه زمین افتادم

تو چه کردی که به / اغوش خودم تن دادم

مهدی یغمایی ویرانی، دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی ویرانی   متن ترانه
تو چه کردی من
اینگونه زمین افتادم
تو چه کردی که به
اغوش خودم تن دادم
کوچه بارانی و چشمان ترم بارانیست
یعنی از دوری تو سهم دلم ویرانیست
منم و چشم ترم هرشب از کوچه تو گریه کنان میگذرم
کولی و در به درم رو بپوشان تا نبینی که چه آورد به سرم
منم و چشم ترم هرشب از کوچه تو گریه کنان میگذرم
کولی و در به درم رو بپوشان تا نبینی که چه آورد به سرم
منم و گریه و دوری و غمی پنهانی منم و پرسه زدن های شبی طولانی
بی تو من با همه عالم و آدم قهرم من غم انگیز ترین منظره این شهرم
منم و چشم ترم هرشب از کوچه تو گریه کنان میگذرم
کولی و در به درم رو بپوشان تا نبینی که چه آورد به سرم
منم و چشم ترم هرشب از کوچه تو گریه کنان میگذرم
کولی و در به درم رو بپوشان تا نبینی که چه آورد به سرم

دانلود آهنگ ، برای دانلود آهنگ مهدی یغمایی به نام ویرانی کلیک کنید