دانلود آهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

دانلود آهنگ علی عبدالمالکی به نام آخی

علی عبدالمالکی آخی


دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام آخی
Ali Abdolmaleki - Akhey
ترانه : محمد مبارکی و رامین خالقی ؛ موزیک : مهدی منافی ؛ تنظیم : مجید ملوندی
متن ترانه آخی از علی عبدالمالکی

صورتش خیلی / قشنگه مثل ماهه

چه بهش میاد موهاش / وقتی کوتاهه آخی آخی

علی عبدالمالکی آخی، دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی آخی   متن ترانه
صورتش خیلی
قشنگه مثل ماهه
چه بهش میاد موهاش
وقتی کوتاهه آخی آخی
دل تنگم با دوتا خنده واسش رفت
کل روزو میشه قربون صدقش رفت آخی آخی
توی گلدون دلم یه گل به عشقت میکارم
تو ازم قایم نشو یه عمر برات چشم میذارم
از چشم همه بیوفتم تو بلندم میکنی
دیگه تو چیکار میخواستی با این آدم بکنی
توی گلدون دلم یه گل به عشقت میکارم
تو ازم قایم نشو یه عمر برات چشم میذارم
از چشم همه بیوفتم تو بلندم میکنی
دیگه تو چیکار میخواستی با این آدم بکنی
کی دلش میاد آخه قهر کنه با تو آخی آخی
به خودم بگو فقط درد و دلاتو آخی آخی
بمیرم اینجوری واست تا کی تا کی
چرا دل نازکی انقدر آخی آخی
توی گلدون دلم یه گل به عشقت میکارم
تو ازم قایم نشو یه عمر برات چشم میذارم
از چشم همه بیوفتم تو بلندم میکنی
دیگه تو چیکار میخواستی با این آدم بکنی

دانلود آهنگ ، برای دانلود آهنگ علی عبدالمالکی به نام آخی کلیک کنید

دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی به نام به تو چه

علیرضا طلیسچی به تو چه


دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام به تو چه
Alireza Talischi - Be To Che
ترانه و موزیک : علیرضا طلیسچی ؛ تنظیم : حامد برادران
متن ترانه به تو چه از علیرضا طلیسچی

اصلا چشات قشنگ نبود / دروغ میگفت دلم بهت

واسه تو تنگ نبود / تو خیلی واردی دلم اصلا زرنگ نبود

علیرضا طلیسچی به تو چه، دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به تو چه   متن ترانه
اصلا چشات قشنگ نبود
دروغ میگفت دلم بهت
واسه تو تنگ نبود
تو خیلی واردی دلم اصلا زرنگ نبود
فقط تورو میخواست لیاقتش یه زنگ نبود
راحتم بذار میخوام مرورشون کنم
خاطرات اون تویی که شکل تو نبود
میخوام آتیش بزنم قلبمو هی به تو چه
مثل تو بارش بیارم که چی عین تو شه
دل من دیگه خیلی بجنگ نیست
واسه من دیگه هیچی قشنگ نیست
تو فقط منو خواستی بهم بگو کی
یه موقع هایی یادم بیوفت من هرچی باشم خاطرم
من همونم که حاضر شدم هر موقع که گفتی برم
هنوزم هرجا گریت گرفت و شونه نداشتی من حاضرم
یه موقع هایی یادم بیوفت که امواجش اینورام حس بشه
دیگه مهم نیست چی بهم میگن و هرچی تو فکر کنی اسمشه
میدونم این قشنگ نیست که چشمام هر دم به دقیقه قرمز بشه
میخوام آتیش بزنم قلبمو هی به تو چه
مثل تو بارش بیارم که چی عین تو شه
دل من دیگه خیلی بجنگ نیست
واسه من دیگه هیچی قشنگ نیست
تو فقط منو خواستی بهم بگو کی

دانلود آهنگ ، برای دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی به نام به تو چه کلیک کنید

دانلود آهنگ رضا بهرام به نام صدام کن

رضا بهرام صدام کن


دانلود آهنگ جدید رضا بهرام به نام صدام کن
Reza Bahram - Sedam Kon
متن ترانه صدام کن از رضا بهرام

صدام کن صدای تو / یه شعر عاشقونست

نگام کن که نگاهت مثه / مروارید دریا دونه دونست

رضا بهرام صدام کن، دانلود آهنگ جدید رضا بهرام صدام کن   متن ترانه
صدام کن صدای تو
یه شعر عاشقونست
نگام کن که نگاهت مثه
مروارید دریا دونه دونست
عزیزم تو عزیزی من سپردم آسمون واست بباره
میدونی تا دنیا دنیاست عاشقی معنیشو از اسم تو داره

به همه میگم بدونن عاشقم عاشقم عاشقم
کی تو رو میفهمه اخه مثل من عاشقم عاشقم

امشب شب عاشق شدنه
با تو دلم چه روشنه
اومدنت قشنگه
تو گوش من اسمتو خوند
اون که تورو به من رسوند
اومدنت قشنگه
ارزوهات کنار من خاطره شن
بزار همه دنیا بگن
که قلبمون یه رنگه
خدا تورو نوشته پای دل من
بزار همه دنیا بگن
که قلبمون یه رنگه

من یه قصه خیالی مثه مجنون نمیخوام
آرزو های تو خالی زیر بارون نمی‌خوام
خودت میدونی تورو ساده می‌خوام
با اینکه از سرم زیاده می‌خوام
دست خودم نیست اگه تو هوامی
من تورو عشقم بی اراده می‌خوام

دانلود آهنگ ، برای دانلود آهنگ رضا بهرام به نام صدام کن کلیک کنید

دانلود آهنگ گرشا رضایی به نام قصه برکه و ماهی

گرشا رضایی قصه برکه و ماهی


دانلود آهنگ جدید گرشا رضایی به نام قصه برکه و ماهی
Garsha Rezaei - Ghesseye Berke Va Mahi
ترانه و موزیک : هادی زینتی ؛ تنظیم : گرشا رضایی
متن ترانه قصه برکه و ماهی از گرشا رضایی

من من یه برکم / وسط قلب یه بیشه

هیشکی سالی یه بارم / از اینجا رد نمیشه

گرشا رضایی قصه برکه و ماهی، دانلود آهنگ جدید گرشا رضایی قصه برکه و ماهی   متن ترانه
من من یه برکم
وسط قلب یه بیشه
هیشکی سالی
یه بارم از اینجا رد نمیشه
تو از دل دریای شور از یه جای دور دور
اومدی خوش اومدی ماهی خسته
تو وقتی رد شدی از این برکه ی تنها
من آرزوم شد برسم یه روزی دریا
باز واسه ی دیدن تو واسه رسیدن به تو
اومدم بگذرم از این در بسته
ماهی ماهی ماهی شدم امشب راهی
کجای دریارو بگردم
ماهی ماهی ماهی هی میکشم آهی
چرا هنوز پیدات نکردم
با او این برکه ی تشنه مثل اقیانوس عشقه
کسی از عشق من و تو ننوشته
حق داره هرکی به حال این روزای من بخنده
مگه یه برکه به ماهی دل میبنده
ماهی ماهی ماهی شدم امشب راهی
کجای دریارو بگردم
ماهی ماهی ماهی هی میکشم آهی
چرا هنوز پیدات نکردم

دانلود آهنگ ، برای دانلود آهنگ گرشا رضایی به نام قصه برکه و ماهی کلیک کنید