دانلود آهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده به نام وابستگی

محسن ابراهیم زاده وابستگی


دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام وابستگی
Mohsen Ebrahimzadeh - Vabastegi
ترانه و ملودی : محسن ابراهیم زاده ؛ تنظیم ، میکس و مسترینگ : معین راهبر
متن ترانه وابستگی از محسن ابراهیم زاده

چشات که باز و بسته میشه / دلم میمیره زنده میشه

جلو چشم / دو دقیقه نباشی نمیشه

محسن ابراهیم زاده وابستگی | دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده به نام وابستگی
تو چی داری
تو چشات چی داری
توی نگات دلم داره میره برات
چشات که باز و بسته میشه
دلم میمیره زنده میشه
جلو چشم
دو دقیقه نباشی نمیشه
همه چی مون وسطه کی میگه آخه غلطه یار برت باشه و دلبر نازت آخ که چه لوبته
تا صبح که بیدارم دل دست کی دادم خودش میدونه من به اون دیوونه وابستگی دارم
تا صبح که بیدارم دل دست کی دادم خودش میدونه من به اون دیوونه وابستگی دارم
دل من رو دلت بدجوری قفله درگیره وقتی زل ک همیزنی من دلم واسه تو میره
همه چی مون وسطه کی میگه آخه غلطه یار برت باشه و دلبر نازت آخ که چه لوبته
تا صبح که بیدارم دل دست کی دادم خودش میدونه من به اون دیوونه وابستگی دارم
تا صبح که بیدارم دل دست کی دادم خودش میدونه من به اون دیوونه وابستگی دارم

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده به نام وابستگی کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.